W czasie nieobecności Starosty lub niemożności wykonywania swej funkcji, zadania i kompetencje w zakresie kierowania Starostwem wykonuje Wicestarosta.
Do funkcji Wicestarosty należy m.in.:
- sprawowanie nadzoru nad działalnością jednostek organizacyjnych Starostwa w ramach wewnętrznego podziału zadań pomiędzy członkami Zarządu, określonych w odrębnym zarządzeniu Starosty.
Życiorys:
Paweł Kaleta
Wiek: 34 lata
Stan cywilny: Mąż i ojciec
Zawód: Przedsiębiorca, samorządowiec
Wykształcenie
Paweł Kaleta ukończył Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, zdobywając wykształcenie na kierunku historia.
Kariera Samorządowa
Paweł Kaleta rozpoczął swoją karierę w samorządzie bardzo wcześnie, stając się najmłodszym radnym powiatu w Polsce w wieku 20 lat. Jego działalność samorządowa obejmuje:
- Radny Powiatu Kaliskiego IV kadencji (2010-2014)
- Radny Powiatu Kaliskiego, Wiceprzewodniczący Komisji Rozwoju Powiatu i Promocji VI kadencji (2018-2024)
- Radny Powiatu Kaliskiego w VII kadencji Samorządu Powiatu Kaliskiego, Wicestarosta Kaliski
Działalność Społeczna i Zaangażowanie
Paweł Kaleta jest aktywnym działaczem społecznym i wolontariuszem. Jego zaangażowanie obejmuje:
- Wieloletnia działalność w samorządzie studenckim
- Wolontariat, szczególnie w zakresie pomocy osobom niepełnosprawnym
- Udział w pielgrzymkach na Jasną Górę
- Organizacja imprez sportowych i kulturalnych
Życie Prywatne
Prywatnie, Paweł Kaleta jest mężem i ojcem, który ceni sobie spędzanie czasu z rodziną. Jego pasje i zainteresowania obejmują:
- Podróże: Uwielbia podróże, zarówno te małe, jak i duże, zwłaszcza z rodziną.
- Sport: Od dziecka zakochany w sporcie, szczególnie w piłce nożnej i boksie.
- Literatura: Pasjonuje się literaturą, szczególnie historyczną, fantastyką, biografiami oraz reportażami.
- Kinematografia i muzyka: Ceni sobie dobrą kinematografię i muzykę.
- Rodzina: Najstarszy z siedmiorga rodzeństwa, uwielbia spędzać czas z rodziną i przyjaciółmi.
Paweł Kaleta jest przykładem dynamicznego i zaangażowanego samorządowca, który łączy pasję do historii i sportu z zaangażowaniem w sprawy społeczne i samorządowe. Jego działania na rzecz lokalnej społeczności są wyrazem głębokiego zaangażowania i troski o rozwój regionu.
Życiorys:
Wykształcenie
Studia wyższe:
- Geodezja gospodarcza
Akademia Rolnicza we Wrocławiu, Wydział Melioracji i Inżynierii Środowiska – uchwałą Rady Wydziału z wyróżnieniem (1997 r.) - Gospodarka nieruchomościami
Akademia Rolnicza we Wrocławiu, Wydział Melioracji i Inżynierii Środowiska (2000 r.)
Studia podyplomowe:
- Certificate in Business Studies
Central Connecticut State University, New Britain, Connecticut, USA (2017 r.) - Executive MBA
Politechnika Wrocławska, Wydział Informatyki i Zarządzania, „Polsko-Amerykańska Szkoła Biznesu” – Program Executive MBA z wynikiem celującym (2017 r.) - Zarządzanie w podmiotach leczniczych
Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu, Wydział Finansów i Zarządzania (2021 r.) - Administracja i zarządzanie dla kadry kierowniczej administracji publicznej
Uniwersytet Łódzki, Wydział Prawa i Administracji, Wydział Zarządzania (2016 r.)
Doświadczenie zawodowe
- Administracja i zarządzanie – kadra kierownicza administracji publicznej, w tym zarządzanie finansami publicznymi, zarządzanie kadrami, zarządzanie projektami, zarządzanie oświatą oraz nadzór nad inwestycjami.
- Nadzór nad spółkami handlowymi.
Uprawnienia zawodowe
- Uprawnienie do zasiadania w radach nadzorczych
Dyplom Ministra Skarbu Państwa nr 6526/2015: egzamin dla kandydatów na członków rad nadzorczych przed Komisją Egzaminacyjną wyznaczoną przez Ministra Skarbu Państwa (2015 r.) - Geodeta uprawniony
Świadectwa nadania uprawnień nr 18889: w dziedzinie geodezji i kartografii, w zakresie 1 i 2
Ważniejsze kursy specjalizacyjne
- Praktyka zawodowa w zakresie wyceny nieruchomości
W formie grupowych warsztatów (AR Wrocław, Katedra Planowania i Urządzania Terenów Wiejskich, 2002 r.) - Kurs dla kandydatów na członków rad nadzorczych
Certyfikat nr: 12348/05/2015/RN (2015 r.) - Poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych
Klauzula „poufne” na okres do 2019 r. (2009 r.), klauzula „zastrzeżone” do 2023 r.
Historia zatrudnienia/sprawowana funkcja:
(nazwa zakładu pracy – miejscowość – ostatnio zajmowane stanowisko/funkcja – okres od-do)
- Urząd Miejski Gminy Opatówek – Sekretarz Gminy Opatówek – 2006r. – nadal
- Radny Powiatu Kaliskiego – 2010 – nadal (do 2023r.)
Przewodniczący komisji skarg, wniosków i petycji (2018r.-nadal.)
Przewodniczący komisji budżetu (2014r.-2018r.)
Członek Zarządu Powiatu (2010r.-2014r.) - Starostwo Powiatowe w Pleszewie – Pleszew – inspektor/przewodniczący ZUDP
– 2003r.-2006r.; PODGiK w Pleszewie – główny specjalista – 2003r.-2006r.
ARiMR, Kaliskie Biuro Powiatowe – Kalisz – specjalista – 2003r.
„Geodezja” Z.U.R.Pruchnik – Kalisz – inżynier geodeta – 2000r.-2007r. - Członek rady nadzorczej – „Energetyka Cieplna – Kępno” sp. z o.o. (2016r.-2017r.).
- Członek rady nadzorczej – WSK „PZL-Kalisz” S.A. – PGZ (2017r.- 2023r.).
- Członek Rady Nadzorczej ZUS (2022-2024r.)
- Członek Zarządu Powiatu Kaliskiego VI. 2024r.
Dodatkowa działalność społeczna, samorządowa, udział w pracach stowarzyszeń:
(rok rozpoczęcia działalności, wyboru)
- 2016 – Członek Zarządu Oddziału Gminnego ZOSPRP w Opatówku
- 2011r. – Członek Powiatowej Rady Zatrudnienia (na obszar Powiatu Kaliskiego i Miasta Kalisza)
- 2011r. – nadal: Zastępca Przewodniczącego Rady Społecznej Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Gminnego Ośrodka Zdrowia w Opatówku,
- 2018r. – Członek stowarzyszenia Business Club B4 z siedzibą we Wrocławiu
- 2019r. – Członek Rady Społecznej Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. L. Perzyny w Kaliszu (przedstawiciel wojewody)
Życie prywatne
Żona Marta, troje dzieci: Wojtek, Julia i Ania
Krzysztof Dziedzic to doświadczony specjalista w zakresie administracji publicznej oraz zarządzania. Posiada bogate doświadczenie w nadzorze nad spółkami handlowymi oraz szeroką wiedzę z zakresu zarządzania finansami publicznymi, kadrami i projektami. Jest również uprawnionym geodetą z bogatym doświadczeniem w gospodarce nieruchomościami.
Pełniona funkcja w Radzie Powiatu:
- Wiceprzewodnicząćy Rady Powiatu
Życiorys:
Wykształcenie
Studia wyższe:
- Geodezja gospodarcza
Akademia Rolnicza we Wrocławiu, Wydział Melioracji i Inżynierii Środowiska – uchwałą Rady Wydziału z wyróżnieniem (1997 r.) - Gospodarka nieruchomościami
Akademia Rolnicza we Wrocławiu, Wydział Melioracji i Inżynierii Środowiska (2000 r.)
Studia podyplomowe:
- Certificate in Business Studies
Central Connecticut State University, New Britain, Connecticut, USA (2017 r.) - Executive MBA
Politechnika Wrocławska, Wydział Informatyki i Zarządzania, „Polsko-Amerykańska Szkoła Biznesu” – Program Executive MBA z wynikiem celującym (2017 r.) - Zarządzanie w podmiotach leczniczych
Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu, Wydział Finansów i Zarządzania (2021 r.) - Administracja i zarządzanie dla kadry kierowniczej administracji publicznej
Uniwersytet Łódzki, Wydział Prawa i Administracji, Wydział Zarządzania (2016 r.)
Doświadczenie zawodowe
- Administracja i zarządzanie – kadra kierownicza administracji publicznej, w tym zarządzanie finansami publicznymi, zarządzanie kadrami, zarządzanie projektami, zarządzanie oświatą oraz nadzór nad inwestycjami.
- Nadzór nad spółkami handlowymi.
Uprawnienia zawodowe
- Uprawnienie do zasiadania w radach nadzorczych
Dyplom Ministra Skarbu Państwa nr 6526/2015: egzamin dla kandydatów na członków rad nadzorczych przed Komisją Egzaminacyjną wyznaczoną przez Ministra Skarbu Państwa (2015 r.) - Geodeta uprawniony
Świadectwa nadania uprawnień nr 18889: w dziedzinie geodezji i kartografii, w zakresie 1 i 2
Ważniejsze kursy specjalizacyjne
- Praktyka zawodowa w zakresie wyceny nieruchomości
W formie grupowych warsztatów (AR Wrocław, Katedra Planowania i Urządzania Terenów Wiejskich, 2002 r.) - Kurs dla kandydatów na członków rad nadzorczych
Certyfikat nr: 12348/05/2015/RN (2015 r.) - Poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych
Klauzula „poufne” na okres do 2019 r. (2009 r.), klauzula „zastrzeżone” do 2023 r.
Historia zatrudnienia/sprawowana funkcja:
(nazwa zakładu pracy – miejscowość – ostatnio zajmowane stanowisko/funkcja – okres od-do)
- Urząd Miejski Gminy Opatówek – Sekretarz Gminy Opatówek – 2006r. – nadal
- Radny Powiatu Kaliskiego – 2010 – nadal (do 2023r.)
Przewodniczący komisji skarg, wniosków i petycji (2018r.-nadal.)
Przewodniczący komisji budżetu (2014r.-2018r.)
Członek Zarządu Powiatu (2010r.-2014r.) - Starostwo Powiatowe w Pleszewie – Pleszew – inspektor/przewodniczący ZUDP
– 2003r.-2006r.; PODGiK w Pleszewie – główny specjalista – 2003r.-2006r.
ARiMR, Kaliskie Biuro Powiatowe – Kalisz – specjalista – 2003r.
„Geodezja” Z.U.R.Pruchnik – Kalisz – inżynier geodeta – 2000r.-2007r. - Członek rady nadzorczej – „Energetyka Cieplna – Kępno” sp. z o.o. (2016r.-2017r.).
- Członek rady nadzorczej – WSK „PZL-Kalisz” S.A. – PGZ (2017r.- 2023r.).
- Członek Rady Nadzorczej ZUS (2022-2024r.)
- Członek Zarządu Powiatu Kaliskiego VI. 2024r.
Dodatkowa działalność społeczna, samorządowa, udział w pracach stowarzyszeń:
(rok rozpoczęcia działalności, wyboru)
- 2016 – Członek Zarządu Oddziału Gminnego ZOSPRP w Opatówku
- 2011r. – Członek Powiatowej Rady Zatrudnienia (na obszar Powiatu Kaliskiego i Miasta Kalisza)
- 2011r. – nadal: Zastępca Przewodniczącego Rady Społecznej Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Gminnego Ośrodka Zdrowia w Opatówku,
- 2018r. – Członek stowarzyszenia Business Club B4 z siedzibą we Wrocławiu
- 2019r. – Członek Rady Społecznej Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. L. Perzyny w Kaliszu (przedstawiciel wojewody)
Życie prywatne
Żona Marta, troje dzieci: Wojtek, Julia i Ania
Krzysztof Dziedzic to doświadczony specjalista w zakresie administracji publicznej oraz zarządzania. Posiada bogate doświadczenie w nadzorze nad spółkami handlowymi oraz szeroką wiedzę z zakresu zarządzania finansami publicznymi, kadrami i projektami. Jest również uprawnionym geodetą z bogatym doświadczeniem w gospodarce nieruchomościami.
W czasie nieobecności Starosty lub niemożności wykonywania swej funkcji, zadania i kompetencje w zakresie kierowania Starostwem wykonuje Wicestarosta.
Do funkcji Wicestarosty należy m.in.:
- sprawowanie nadzoru nad działalnością jednostek organizacyjnych Starostwa w ramach wewnętrznego podziału zadań pomiędzy członkami Zarządu, określonych w odrębnym zarządzeniu Starosty.
Życiorys:
Paweł Kaleta
Wiek: 34 lata
Stan cywilny: Mąż i ojciec
Zawód: Przedsiębiorca, samorządowiec
Wykształcenie
Paweł Kaleta ukończył Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, zdobywając wykształcenie na kierunku historia.
Kariera Samorządowa
Paweł Kaleta rozpoczął swoją karierę w samorządzie bardzo wcześnie, stając się najmłodszym radnym powiatu w Polsce w wieku 20 lat. Jego działalność samorządowa obejmuje:
- Radny Powiatu Kaliskiego IV kadencji (2010-2014)
- Radny Powiatu Kaliskiego, Wiceprzewodniczący Komisji Rozwoju Powiatu i Promocji VI kadencji (2018-2024)
- Radny Powiatu Kaliskiego w VII kadencji Samorządu Powiatu Kaliskiego, Wicestarosta Kaliski
Działalność Społeczna i Zaangażowanie
Paweł Kaleta jest aktywnym działaczem społecznym i wolontariuszem. Jego zaangażowanie obejmuje:
- Wieloletnia działalność w samorządzie studenckim
- Wolontariat, szczególnie w zakresie pomocy osobom niepełnosprawnym
- Udział w pielgrzymkach na Jasną Górę
- Organizacja imprez sportowych i kulturalnych
Życie Prywatne
Prywatnie, Paweł Kaleta jest mężem i ojcem, który ceni sobie spędzanie czasu z rodziną. Jego pasje i zainteresowania obejmują:
- Podróże: Uwielbia podróże, zarówno te małe, jak i duże, zwłaszcza z rodziną.
- Sport: Od dziecka zakochany w sporcie, szczególnie w piłce nożnej i boksie.
- Literatura: Pasjonuje się literaturą, szczególnie historyczną, fantastyką, biografiami oraz reportażami.
- Kinematografia i muzyka: Ceni sobie dobrą kinematografię i muzykę.
- Rodzina: Najstarszy z siedmiorga rodzeństwa, uwielbia spędzać czas z rodziną i przyjaciółmi.
Paweł Kaleta jest przykładem dynamicznego i zaangażowanego samorządowca, który łączy pasję do historii i sportu z zaangażowaniem w sprawy społeczne i samorządowe. Jego działania na rzecz lokalnej społeczności są wyrazem głębokiego zaangażowania i troski o rozwój regionu.
Pełniona funkcja w Radzie Powiatu:
- Wiceprzewodnicząćy Rady Powiatu