Ogłoszenie o naborze na wolne urzędnicze stanowisko pracy referenta realizującego zadania w ramach samodzielnego stanowiska pracy do spraw administracyjno-gospodarczych i obsługi urzędu w Wydziale Administracyjnym w Starostwie Powiatowym w Kaliszu, Plac Św. Józefa 5, 62-800 Kalisz


Kalisz, dnia 13 maja 2025 r.

ORS.2110.3.2025

 

Starosta Kaliski

ogłasza nabór na wolne urzędnicze stanowisko pracy referenta realizującego zadania w ramach samodzielnego stanowiska do spraw administracyjno-gospodarczych i obsługi urzędu w Wydziale Administracyjnym w Starostwie Powiatowym w Kaliszu, Plac Św. Józefa 5, 62-800 Kalisz

 

  1. Wymagania niezbędne:
  • wykształcenie średnie oraz co najmniej roczny staż pracy lub wykształcenie wyższe,
  • obywatelstwo polskie,
  • o stanowisko mogą także ubiegać się:

- obywatele Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium RP,

- osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, jeżeli posiadają znajomość języka polskiego  potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej,

  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • posiadanie nieposzlakowanej opinii.
  1. Wymagania dodatkowe:
  • znajomość przepisów ustaw wymaganych na zajmowanym stanowisku, a w szczególności: Kodeks postępowania administracyjnego; Ustawa o samorządzie powiatowym; Ustawa o pracownikach samorządowych; rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, rozporządzenie Rady Ministrów w sprawie Klasyfikacji Środków Trwałych; Instrukcja kancelaryjna; Ustawa o ochronie danych osobowych,
  • umiejętność obsługi urządzeń biurowych,
  • umiejętność planowania pracy,
  • komunikatywność,
  • zdolności interpersonalne.
  1. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
  • przygotowywanie projektów umów, porozumień oraz aktów prawnych Starosty, Zarządu, Rady dotyczących budynków Starostwa i pomieszczeń w tych budynkach,
  • przygotowywanie projektów umów oraz aktów prawnych dotyczących budynków Starostwa i pomieszczeń w tych budynkach,
  • przygotowywanie zmian stawek czynszu najmu, użyczenia oraz innych usług świadczonych przez Starostwo innym podmiotom,
  • wystawianie faktur z tytułu rozmów telefonicznych, czynszu, najmów, kosztów, mediów, itp.,
  • koordynacja udostępniania Sali Sesyjnej i innych pomieszczeń Starostwa. Prowadzenie rejestru rezerwacji,
  • przygotowywanie zestawień do ekwiwalentu pracowniczego,
  • sporządzanie deklaracji rocznych dotyczących podatku od nieruchomości i podatku od środków transportowych,
  • sporządzanie planów i sprawozdań związanych z eksploatacją pojazdów, w tym emisji gazów i pyłów wprowadzanych do atmosfery,
  • prowadzenie spraw związanych z taborem samochodowym, ewidencjonowanie zapotrzebowania na samochody służbowe przez poszczególne Wydziały,
  • prowadzenie ewidencji kart drogowych i wydawanie kart drogowych pojazdów służbowych Starostwa,
  • sporządzanie okresowych zestawień dotyczących zużycia paliwa na poszczególne pojazdy,
  • monitorowanie i rejestrowanie ilości paliwa wykorzystywanego przez pojazdy osobowe w dyspozycji Wydziału, kontrola zgodności oraz weryfikacja paragonów i faktur,
  • kontrola stanu technicznego i utrzymania czystości pojazdów będących w dyspozycji
    Wydziału. Prowadzenie zestawienia kosztów eksploatacji pojazdów,
  • nadzór nad zapewnieniem czystości w budynkach Starostwa Powiatowego w Kaliszu,
  • zaopatrzenie pracowników Starostwa w odzież i obuwie ochronne oraz środki ochrony osobistej,
  • zaopatrzenie pracowników Starostwa w posiłki profilaktyczne oraz wodę,
  • przygotowywanie i prowadzenie postępowań przetargowych i zapytań ofertowych w zakresie zaopatrzenia w środki czystości i ochrony osobistej,
  • prowadzenie zamówień, rejestru zakupów i ewidencji środków czystości zakupionych na rzecz Starostwa,
  • koordynacja zakupu i aranżacji roślinności wokół oraz w budynku Urzędu. Organizacja zakupu roślinności oraz dekoracji.
  1. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
  • praca w siedzibie pracodawcy na II piętrze,
  • praca wykonywana na przemian w pozycji siedzącej i stojącej, wymagająca przemieszczania się – stanowisko nie przystosowane do pracy na wózku inwalidzkim,
  • praca wymagająca predyspozycji umożliwiających bezproblemowy kontakt i porozumiewanie się z innymi osobami,
  • istnieją bariery architektoniczne utrudniające dostępność do pomieszczeń biurowych i sanitarnych (brak windy).
  1. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych

W Urzędzie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, wynosił powyżej 6%.

  1. Wymagane dokumenty:
  • życiorys (CV),
  • list motywacyjny oraz informacje, o których mowa w art. 221 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2025 r., poz. 277 z późn zm.), tj. imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, miejsce zamieszkania (adres do korespondencji), wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia,
  • kserokopia dokumentu poświadczającego wymagane wykształcenie (kserokopia dyplomu lub zaświadczenia),
  • kserokopia dokumentu poświadczającego wymagany staż pracy (kserokopia świadectwa pracy lub zaświadczenia) – w przypadku osoby posiadającej wykształcenie średnie,
  • oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
  • oświadczenie lub inny dokument potwierdzający posiadanie nieposzlakowanej opinii,
  • oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych.
  1. Termin składania kopert: do dnia 23 maja 2025 r.

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. W przypadku ofert wysyłanych pocztą decyduje data stempla pocztowego.

  1. Miejsce składania ofert: Starostwo Powiatowe w Kaliszu, Pl. Św. Józefa nr 5, pokój nr 8 – Kancelaria ogólna na parterze.


Ofertę z wymaganymi dokumentami aplikacyjnymi należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Nabór – Wydział Administracyjny. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.powiat.kalisz.pl) oraz na tablicy informacyjnej w Starostwie Powiatowym w Kaliszu.

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny i życiorys (CV), należy opatrzyć klauzulą „Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych osobowych przez Starostę Kaliskiego, w celu przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko pracy w Starostwie Powiatowym w Kaliszu, na które aplikuję (zgoda dotyczy danych wykraczających poza zakres określony w art. 221 § 1 Kodeksu Pracy). Dane osobowe podaję dobrowolnie. Zapoznałam/em się z zamieszczoną w ogłoszeniu Klauzulą informacyjną.”

Wymagane dokumenty aplikacyjne i oświadczenia należy opatrzyć własnoręcznym podpisem.

 

z up. STAROSTY

Wicestarosta Kaliski

Paweł Kaleta

Informacja wytworzona przez:
Ilona Garczarek , w dniu:  13‑05‑2025 10:02:25
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Piotr Korzekwa
email: informatyk@powiat.kalisz.pl tel.:062 5014207 fax: 062 7572622
, w dniu:  13‑05‑2025 10:02:25
Data ostatniej aktualizacji:
13‑05‑2025 10:17:02
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany Data aktualizacji Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
Wczytaj kolejne wersje artykułu
Pokaż archiwalne komunikaty publikowane na tej stronie