Samodzielne stanowisko ds. zamówień publicznych
pokój 235, tel. 62 5014222
Do zakresu działania na samodzielnym stanowisku ds. zamówień publicznych należy w szczególności:
1) prowadzenie instruktażu w zakresie obowiązujących przepisów o zamówieniach publicznych,
2) sprawdzanie i akceptacja dokumentacji dotyczącej udzielenia zamówienia publicznego w zakresie:
a) propozycji wyboru trybu zamówienia wraz z uzasadnieniem,
b) ogłoszenia wymaganego dla danego trybu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
c) projektu specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
d) innych dokumentów niezbędnych do wszczęcia i prowadzenia zamówienia publicznego,
3) udział w posiedzeniach komisji przetargowych z głosem doradczym,
4) kontrola stosowania przepisów obowiązujących w zakresie udzielania zamówień publicznych w komórkach organizacyjnych Starostwa i jednostkach organizacyjnych Powiatu,
5) prowadzenie rejestru zamówień publicznych, odwołań i protestów,
6) przygotowywanie wystąpień do Urzędu Zamówień Publicznych,
7) przekazywanie do opublikowania w Biuletynie Zamówień Publicznych ogłoszeń
o przetargach i wynikach przetargów,
8) przygotowywanie projektów uchwał Rady i Zarządu oraz zarządzeń Starosty
w sprawach zamówień publicznych, z wyłączeniem zarządzeń o powołaniu komisji przetargowej.
email: informatyk@powiat.kalisz.pl tel.:062 5014207 fax: 062 7572622 , w dniu: 09‑05‑2016 10:00:00
Lp. | Rodzaj zmiany | Data aktualizacji | Wytworzono przez | Wprowadzono przez | Akcje |
---|