Kalisz, ul. Plac Św. Józefa 5
pokój nr 238
Do kompetencji Sekretarza należy:
- czuwanie nad opracowywaniem projektów aktów wewnętrznych regulujących strukturę i zasady działania Starostwa i jego komórek organizacyjnych
- nadzorowanie toku przygotowywania projektów uchwał Zarządu oraz prac związanych z organizacją posiedzeń Zarządu
- koordynowanie prac dotyczących przygotowywania i wnoszenia pod obrady Rady projektów uchwał i innych materiałów przedstawianych przez Zarząd
- wykonywanie funkcji zwierzchnika służbowego w stosunku do pracowników Starostwa w zakresie ustalonym przez Starostę
- zapewnienie warunków materialno - technicznych dla działalności Starostwa
- nadzorowanie procesu komputeryzacji, zakupów środków trwałych, remontów oraz gospodarki powierzchnią użytkową budynków wchodzących w skład siedziby Starostwa
- wykonywanie innych zadań powierzonych przez Starostę w zekresie określonym przez Zarząd.
Kalisz, ul. Plac Św. Józefa 5
pokój nr 226
Do kompetencji Skarbnika należy:
- zapewnienie realizacji polityki finansowej powiatu
- wykonywanie określonych przepisami prawa obowiązków w zakresie rachunkowości
- nadzorowanie prac związanych z opracowywaniem i realizacją budżetu powiatu i zapewnienie bieżącej kontroli jego wykonywania
- zapewnienie sporządzania prawidłowej sprawozdawczości budżetowej
- kontrasygnowanie czynności prawnych skutkujących powstawaniem zobowiązań finansowych powiatu oraz udzielanie upoważnień innym osobom do dokonywania kontrasygnaty
- sprawowanie nadzoru nad służbami finansowo - księgowymi Starostwa.
W czasie nieobecności Starosty lub niemożności wykonywania swej funkcji, zadania i kompetencje w zakresie kierowania Starostwem wykonuje Wicestarosta.
Do funkcji Wicestarosty należy m.in.:
- sprawowanie nadzoru nad działalnością jednostek organizacyjnych Starostwa w ramach wewnętrznego podziału zadań pomiędzy członkami Zarządu, określonych w odrębnym zarządzeniu Starosty.
Życiorys:
Paweł Kaleta
Wiek: 34 lata
Stan cywilny: Mąż i ojciec
Zawód: Przedsiębiorca, samorządowiec
Wykształcenie
Paweł Kaleta ukończył Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, zdobywając wykształcenie na kierunku historia.
Kariera Samorządowa
Paweł Kaleta rozpoczął swoją karierę w samorządzie bardzo wcześnie, stając się najmłodszym radnym powiatu w Polsce w wieku 20 lat. Jego działalność samorządowa obejmuje:
- Radny Powiatu Kaliskiego IV kadencji (2010-2014)
- Radny Powiatu Kaliskiego, Wiceprzewodniczący Komisji Rozwoju Powiatu i Promocji VI kadencji (2018-2024)
- Radny Powiatu Kaliskiego w VII kadencji Samorządu Powiatu Kaliskiego, Wicestarosta Kaliski
Działalność Społeczna i Zaangażowanie
Paweł Kaleta jest aktywnym działaczem społecznym i wolontariuszem. Jego zaangażowanie obejmuje:
- Wieloletnia działalność w samorządzie studenckim
- Wolontariat, szczególnie w zakresie pomocy osobom niepełnosprawnym
- Udział w pielgrzymkach na Jasną Górę
- Organizacja imprez sportowych i kulturalnych
Życie Prywatne
Prywatnie, Paweł Kaleta jest mężem i ojcem, który ceni sobie spędzanie czasu z rodziną. Jego pasje i zainteresowania obejmują:
- Podróże: Uwielbia podróże, zarówno te małe, jak i duże, zwłaszcza z rodziną.
- Sport: Od dziecka zakochany w sporcie, szczególnie w piłce nożnej i boksie.
- Literatura: Pasjonuje się literaturą, szczególnie historyczną, fantastyką, biografiami oraz reportażami.
- Kinematografia i muzyka: Ceni sobie dobrą kinematografię i muzykę.
- Rodzina: Najstarszy z siedmiorga rodzeństwa, uwielbia spędzać czas z rodziną i przyjaciółmi.
Paweł Kaleta jest przykładem dynamicznego i zaangażowanego samorządowca, który łączy pasję do historii i sportu z zaangażowaniem w sprawy społeczne i samorządowe. Jego działania na rzecz lokalnej społeczności są wyrazem głębokiego zaangażowania i troski o rozwój regionu.
Życiorys:
Ewa Woźniak
Stanowisko: Członkini Zarządu Powiatu Kaliskiego
Wykształcenie
Ewa Woźniak posiada wykształcenie wyższe ekonomiczne oraz ukończone studia podyplomowe w zakresie pedagogiki i bankowości (Europejski Certyfikat EFCB).
Certyfikaty i Szkolenia
Ewa Woźniak zdobyła szereg certyfikatów i uczestniczyła w licznych szkoleniach, co potwierdza jej szeroką wiedzę i kompetencje w różnych dziedzinach:
- Certyfikaty:
- Prawidłowa realizacja projektu i dochowanie jego trwałości
- Ocena projektów – kwalifikowalność wydatków
- Dostępność projektu dla osób niepełnosprawnych
- Pomoc publiczna
- Zarządzanie i realizacja projektów z udziałem środków EFS
- Sprawozdawczość, kontrola i realizacja wskaźników na każdym etapie realizacji projektu
- Zasady oceniania wniosków o dofinansowanie w ramach POWER
- Zasady realizacji projektów partnerskich w POWER
- Przeciwdziałanie korupcji w administracji publicznej
- Przeciwdziałanie korupcji w biznesie
- Certyfikat Agencji Oceny Technologii Medycznych i Taryfikacji w ramach projektu „Racjonalne decyzje w systemie ochrony zdrowia, ze szczególnym uwzględnieniem regionalnej polityki zdrowotnej”
- Szkolenia:
- Zamówienia publiczne do 30 000 euro
- Pisanie wniosków i prawidłowe zamykanie projektów współfinansowanych ze środków unijnych (końcowe rozliczanie projektu, kontrola, sprawozdawczość i monitoring)
Doświadczenie Zawodowe
Ewa Woźniak posiada bogate doświadczenie w przygotowaniu, realizacji i rozliczaniu projektów finansowanych ze środków unijnych oraz środków publicznych. Jej profesjonalizm i zaangażowanie w realizację projektów przyczyniły się do sukcesów wielu inicjatyw.
Publikacje
Ewa Woźniak jest autorką kilku publikacji książkowych i artykułów, a także współautorką zeszytów metodycznych dla studentów. Jej prace obejmują tytuły:
- „Polityka senioralna Aglomeracji Kalisko-Ostrowskiej na lata 2021-2027”
- „Ewaluacja Strategii rozwoju ponadlokalnego”
- „Plan adaptacji do zmian klimatu Aglomeracji Kalisko-Ostrowskiej”
Życie Prywatne
Prywatnie, Ewa Woźniak jest zaangażowaną członkinią swojej społeczności, łącząc swoje pasje z działalnością zawodową i samorządową. Jej wszechstronne wykształcenie, bogate doświadczenie i liczne certyfikaty czynią ją cennym Członkiem Zarządu Powiatu Kaliskiego, przyczyniającym się do dynamicznego rozwoju regionu.
Życiorys:
Wykształcenie
Studia wyższe:
- Geodezja gospodarcza
Akademia Rolnicza we Wrocławiu, Wydział Melioracji i Inżynierii Środowiska – uchwałą Rady Wydziału z wyróżnieniem (1997 r.) - Gospodarka nieruchomościami
Akademia Rolnicza we Wrocławiu, Wydział Melioracji i Inżynierii Środowiska (2000 r.)
Studia podyplomowe:
- Certificate in Business Studies
Central Connecticut State University, New Britain, Connecticut, USA (2017 r.) - Executive MBA
Politechnika Wrocławska, Wydział Informatyki i Zarządzania, „Polsko-Amerykańska Szkoła Biznesu” – Program Executive MBA z wynikiem celującym (2017 r.) - Zarządzanie w podmiotach leczniczych
Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu, Wydział Finansów i Zarządzania (2021 r.) - Administracja i zarządzanie dla kadry kierowniczej administracji publicznej
Uniwersytet Łódzki, Wydział Prawa i Administracji, Wydział Zarządzania (2016 r.)
Doświadczenie zawodowe
- Administracja i zarządzanie – kadra kierownicza administracji publicznej, w tym zarządzanie finansami publicznymi, zarządzanie kadrami, zarządzanie projektami, zarządzanie oświatą oraz nadzór nad inwestycjami.
- Nadzór nad spółkami handlowymi.
Uprawnienia zawodowe
- Uprawnienie do zasiadania w radach nadzorczych
Dyplom Ministra Skarbu Państwa nr 6526/2015: egzamin dla kandydatów na członków rad nadzorczych przed Komisją Egzaminacyjną wyznaczoną przez Ministra Skarbu Państwa (2015 r.) - Geodeta uprawniony
Świadectwa nadania uprawnień nr 18889: w dziedzinie geodezji i kartografii, w zakresie 1 i 2
Ważniejsze kursy specjalizacyjne
- Praktyka zawodowa w zakresie wyceny nieruchomości
W formie grupowych warsztatów (AR Wrocław, Katedra Planowania i Urządzania Terenów Wiejskich, 2002 r.) - Kurs dla kandydatów na członków rad nadzorczych
Certyfikat nr: 12348/05/2015/RN (2015 r.) - Poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych
Klauzula „poufne” na okres do 2019 r. (2009 r.), klauzula „zastrzeżone” do 2023 r.
Historia zatrudnienia/sprawowana funkcja:
(nazwa zakładu pracy – miejscowość – ostatnio zajmowane stanowisko/funkcja – okres od-do)
- Urząd Miejski Gminy Opatówek – Sekretarz Gminy Opatówek – 2006r. – nadal
- Radny Powiatu Kaliskiego – 2010 – nadal (do 2023r.)
Przewodniczący komisji skarg, wniosków i petycji (2018r.-nadal.)
Przewodniczący komisji budżetu (2014r.-2018r.)
Członek Zarządu Powiatu (2010r.-2014r.) - Starostwo Powiatowe w Pleszewie – Pleszew – inspektor/przewodniczący ZUDP
– 2003r.-2006r.; PODGiK w Pleszewie – główny specjalista – 2003r.-2006r.
ARiMR, Kaliskie Biuro Powiatowe – Kalisz – specjalista – 2003r.
„Geodezja” Z.U.R.Pruchnik – Kalisz – inżynier geodeta – 2000r.-2007r. - Członek rady nadzorczej – „Energetyka Cieplna – Kępno” sp. z o.o. (2016r.-2017r.).
- Członek rady nadzorczej – WSK „PZL-Kalisz” S.A. – PGZ (2017r.- 2023r.).
- Członek Rady Nadzorczej ZUS (2022-2024r.)
- Członek Zarządu Powiatu Kaliskiego VI. 2024r.
Dodatkowa działalność społeczna, samorządowa, udział w pracach stowarzyszeń:
(rok rozpoczęcia działalności, wyboru)
- 2016 – Członek Zarządu Oddziału Gminnego ZOSPRP w Opatówku
- 2011r. – Członek Powiatowej Rady Zatrudnienia (na obszar Powiatu Kaliskiego i Miasta Kalisza)
- 2011r. – nadal: Zastępca Przewodniczącego Rady Społecznej Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Gminnego Ośrodka Zdrowia w Opatówku,
- 2018r. – Członek stowarzyszenia Business Club B4 z siedzibą we Wrocławiu
- 2019r. – Członek Rady Społecznej Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. L. Perzyny w Kaliszu (przedstawiciel wojewody)
Życie prywatne
Żona Marta, troje dzieci: Wojtek, Julia i Ania
Krzysztof Dziedzic to doświadczony specjalista w zakresie administracji publicznej oraz zarządzania. Posiada bogate doświadczenie w nadzorze nad spółkami handlowymi oraz szeroką wiedzę z zakresu zarządzania finansami publicznymi, kadrami i projektami. Jest również uprawnionym geodetą z bogatym doświadczeniem w gospodarce nieruchomościami.
Plac Św. Józefa 5 62-800 Kalisz
Pełniona funkcja w Radzie Powiatu:
- Przewodniczący Zarządu Powiatu
- Starosta Kaliski
Do zakresu zadań i kompetencji Starosty jako Kierownika Starostwa należy:
- nadzorowanie organizacji pracy i realizacji zadań Starostwa
- reprezentowanie Starostwa na zewnątrz
- wykonywanie uprawnień zwierzchnika służbowego wobec pracowników Starostwa z zakresu prawa pracy i wyznaczanie innych osób do podejmowania tych czynności
- zapewnienie przestrzegania prawa przez pracowników Starostwa
- zwoływanie narad z udziałem kierowników jednostek organizacyjnych Starostwa
- koordynowanie działalności wydziałów
- upoważnianie członków Zarządu i innych pracowników Starostwa do wydawania w jego imieniu decyzji administracyjnych w indywidualnych sprawach z zakresu administracji publicznej
- wykonywanie innych zadań zastrzeżonych dla Starosty przez przepisy prawa, uchwały Rady i Zarządu oraz postanowienia Regulaminu.
Życiorys:
Jan Adam Kłysz
Wiek: 56 lat
Wykształcenie
Jan Adam Kłysz ukończył Uniwersytet Opolski, gdzie studiował na Wydziale Matematyczno-Fizyczno-Chemicznym.
Studia podyplomowe ukończył w Warszawie, Wrocławiu i Kaliszu.
Kariera Samorządowa
Jan Adam Kłysz jest związany z samorządem od ponad 30 lat, pełniąc szereg ważnych funkcji:
- Przewodniczący Rady Powiatu Kaliskiego (2018-2024)
- Wicestarosta Kaliski (2014-2018)
- Pracownik Urzędu Miejskiego w Kaliszu (1994-2014 oraz 2018-2020)
- Zastępca Naczelnika Wydziału Rozwoju Miasta (1999-2000)
- Zastępca Naczelnika Wydziału Budownictwa Urbanistyki i Architektury (2001-2014)
- Naczelnik Wydziału Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska (2018-2020)
- Przewodniczący Zarządu Związku Komunalnego Gmin „Czyste Miasto, Czysta Gmina” (2019-2024)
Działalność Społeczna i Zawodowa
Jan Adam Kłysz jest aktywnie zaangażowany w liczne organizacje i stowarzyszenia:
- Wiceprezes OSP w Ostrowie Kaliskim
- Członek Wojewódzkiej Komisji Urbanistyczno-Architektonicznej (2002-2022)
- Członek Stowarzyszenia Geodetów Polskich
- Członek Towarzystwa Urbanistów Polskich
- Członek Polskiego Towarzystwa Historycznego, Oddział w Kaliszu
- Członek Stowarzyszenia Rozwoju Gminy Brzeziny
Publikacje
Jan Adam Kłysz jest autorem książki „Ostrów Kaliski. Nasze dziedzictwo. Tu przeszłość łączy się z przyszłością", która odzwierciedla jego głęboką pasję i zaangażowanie w historię regionu.
Życie Prywatne
Prywatnie Jan Adam Kłysz jest mężem i ojcem. Interesuje się historią regionu, szczególnie powiatu kaliskiego i swojej rodzinnej miejscowości, Ostrowa Kaliskiego.
Podsumowanie
Jan Adam Kłysz to doświadczony samorządowiec, który przez lata swojej kariery oddał się pracy na rzecz społeczności lokalnej. Jego zaangażowanie w rozwój i promocję regionu, a także liczne osiągnięcia zawodowe i społeczne, stanowią solidną podstawę dla jego obecnej roli Starosty Kaliskiego.
Życiorys:
Wykształcenie
Studia wyższe:
- Geodezja gospodarcza
Akademia Rolnicza we Wrocławiu, Wydział Melioracji i Inżynierii Środowiska – uchwałą Rady Wydziału z wyróżnieniem (1997 r.) - Gospodarka nieruchomościami
Akademia Rolnicza we Wrocławiu, Wydział Melioracji i Inżynierii Środowiska (2000 r.)
Studia podyplomowe:
- Certificate in Business Studies
Central Connecticut State University, New Britain, Connecticut, USA (2017 r.) - Executive MBA
Politechnika Wrocławska, Wydział Informatyki i Zarządzania, „Polsko-Amerykańska Szkoła Biznesu” – Program Executive MBA z wynikiem celującym (2017 r.) - Zarządzanie w podmiotach leczniczych
Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu, Wydział Finansów i Zarządzania (2021 r.) - Administracja i zarządzanie dla kadry kierowniczej administracji publicznej
Uniwersytet Łódzki, Wydział Prawa i Administracji, Wydział Zarządzania (2016 r.)
Doświadczenie zawodowe
- Administracja i zarządzanie – kadra kierownicza administracji publicznej, w tym zarządzanie finansami publicznymi, zarządzanie kadrami, zarządzanie projektami, zarządzanie oświatą oraz nadzór nad inwestycjami.
- Nadzór nad spółkami handlowymi.
Uprawnienia zawodowe
- Uprawnienie do zasiadania w radach nadzorczych
Dyplom Ministra Skarbu Państwa nr 6526/2015: egzamin dla kandydatów na członków rad nadzorczych przed Komisją Egzaminacyjną wyznaczoną przez Ministra Skarbu Państwa (2015 r.) - Geodeta uprawniony
Świadectwa nadania uprawnień nr 18889: w dziedzinie geodezji i kartografii, w zakresie 1 i 2
Ważniejsze kursy specjalizacyjne
- Praktyka zawodowa w zakresie wyceny nieruchomości
W formie grupowych warsztatów (AR Wrocław, Katedra Planowania i Urządzania Terenów Wiejskich, 2002 r.) - Kurs dla kandydatów na członków rad nadzorczych
Certyfikat nr: 12348/05/2015/RN (2015 r.) - Poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych
Klauzula „poufne” na okres do 2019 r. (2009 r.), klauzula „zastrzeżone” do 2023 r.
Historia zatrudnienia/sprawowana funkcja:
(nazwa zakładu pracy – miejscowość – ostatnio zajmowane stanowisko/funkcja – okres od-do)
- Urząd Miejski Gminy Opatówek – Sekretarz Gminy Opatówek – 2006r. – nadal
- Radny Powiatu Kaliskiego – 2010 – nadal (do 2023r.)
Przewodniczący komisji skarg, wniosków i petycji (2018r.-nadal.)
Przewodniczący komisji budżetu (2014r.-2018r.)
Członek Zarządu Powiatu (2010r.-2014r.) - Starostwo Powiatowe w Pleszewie – Pleszew – inspektor/przewodniczący ZUDP
– 2003r.-2006r.; PODGiK w Pleszewie – główny specjalista – 2003r.-2006r.
ARiMR, Kaliskie Biuro Powiatowe – Kalisz – specjalista – 2003r.
„Geodezja” Z.U.R.Pruchnik – Kalisz – inżynier geodeta – 2000r.-2007r. - Członek rady nadzorczej – „Energetyka Cieplna – Kępno” sp. z o.o. (2016r.-2017r.).
- Członek rady nadzorczej – WSK „PZL-Kalisz” S.A. – PGZ (2017r.- 2023r.).
- Członek Rady Nadzorczej ZUS (2022-2024r.)
- Członek Zarządu Powiatu Kaliskiego VI. 2024r.
Dodatkowa działalność społeczna, samorządowa, udział w pracach stowarzyszeń:
(rok rozpoczęcia działalności, wyboru)
- 2016 – Członek Zarządu Oddziału Gminnego ZOSPRP w Opatówku
- 2011r. – Członek Powiatowej Rady Zatrudnienia (na obszar Powiatu Kaliskiego i Miasta Kalisza)
- 2011r. – nadal: Zastępca Przewodniczącego Rady Społecznej Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Gminnego Ośrodka Zdrowia w Opatówku,
- 2018r. – Członek stowarzyszenia Business Club B4 z siedzibą we Wrocławiu
- 2019r. – Członek Rady Społecznej Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. L. Perzyny w Kaliszu (przedstawiciel wojewody)
Życie prywatne
Żona Marta, troje dzieci: Wojtek, Julia i Ania
Krzysztof Dziedzic to doświadczony specjalista w zakresie administracji publicznej oraz zarządzania. Posiada bogate doświadczenie w nadzorze nad spółkami handlowymi oraz szeroką wiedzę z zakresu zarządzania finansami publicznymi, kadrami i projektami. Jest również uprawnionym geodetą z bogatym doświadczeniem w gospodarce nieruchomościami.
Plac Św. Józefa 5 62-800 Kalisz
Pełniona funkcja w Radzie Powiatu:
- Przewodniczący Zarządu Powiatu
- Starosta Kaliski
Do zakresu zadań i kompetencji Starosty jako Kierownika Starostwa należy:
- nadzorowanie organizacji pracy i realizacji zadań Starostwa
- reprezentowanie Starostwa na zewnątrz
- wykonywanie uprawnień zwierzchnika służbowego wobec pracowników Starostwa z zakresu prawa pracy i wyznaczanie innych osób do podejmowania tych czynności
- zapewnienie przestrzegania prawa przez pracowników Starostwa
- zwoływanie narad z udziałem kierowników jednostek organizacyjnych Starostwa
- koordynowanie działalności wydziałów
- upoważnianie członków Zarządu i innych pracowników Starostwa do wydawania w jego imieniu decyzji administracyjnych w indywidualnych sprawach z zakresu administracji publicznej
- wykonywanie innych zadań zastrzeżonych dla Starosty przez przepisy prawa, uchwały Rady i Zarządu oraz postanowienia Regulaminu.
Życiorys:
Jan Adam Kłysz
Wiek: 56 lat
Wykształcenie
Jan Adam Kłysz ukończył Uniwersytet Opolski, gdzie studiował na Wydziale Matematyczno-Fizyczno-Chemicznym.
Studia podyplomowe ukończył w Warszawie, Wrocławiu i Kaliszu.
Kariera Samorządowa
Jan Adam Kłysz jest związany z samorządem od ponad 30 lat, pełniąc szereg ważnych funkcji:
- Przewodniczący Rady Powiatu Kaliskiego (2018-2024)
- Wicestarosta Kaliski (2014-2018)
- Pracownik Urzędu Miejskiego w Kaliszu (1994-2014 oraz 2018-2020)
- Zastępca Naczelnika Wydziału Rozwoju Miasta (1999-2000)
- Zastępca Naczelnika Wydziału Budownictwa Urbanistyki i Architektury (2001-2014)
- Naczelnik Wydziału Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska (2018-2020)
- Przewodniczący Zarządu Związku Komunalnego Gmin „Czyste Miasto, Czysta Gmina” (2019-2024)
Działalność Społeczna i Zawodowa
Jan Adam Kłysz jest aktywnie zaangażowany w liczne organizacje i stowarzyszenia:
- Wiceprezes OSP w Ostrowie Kaliskim
- Członek Wojewódzkiej Komisji Urbanistyczno-Architektonicznej (2002-2022)
- Członek Stowarzyszenia Geodetów Polskich
- Członek Towarzystwa Urbanistów Polskich
- Członek Polskiego Towarzystwa Historycznego, Oddział w Kaliszu
- Członek Stowarzyszenia Rozwoju Gminy Brzeziny
Publikacje
Jan Adam Kłysz jest autorem książki „Ostrów Kaliski. Nasze dziedzictwo. Tu przeszłość łączy się z przyszłością", która odzwierciedla jego głęboką pasję i zaangażowanie w historię regionu.
Życie Prywatne
Prywatnie Jan Adam Kłysz jest mężem i ojcem. Interesuje się historią regionu, szczególnie powiatu kaliskiego i swojej rodzinnej miejscowości, Ostrowa Kaliskiego.
Podsumowanie
Jan Adam Kłysz to doświadczony samorządowiec, który przez lata swojej kariery oddał się pracy na rzecz społeczności lokalnej. Jego zaangażowanie w rozwój i promocję regionu, a także liczne osiągnięcia zawodowe i społeczne, stanowią solidną podstawę dla jego obecnej roli Starosty Kaliskiego.
W czasie nieobecności Starosty lub niemożności wykonywania swej funkcji, zadania i kompetencje w zakresie kierowania Starostwem wykonuje Wicestarosta.
Do funkcji Wicestarosty należy m.in.:
- sprawowanie nadzoru nad działalnością jednostek organizacyjnych Starostwa w ramach wewnętrznego podziału zadań pomiędzy członkami Zarządu, określonych w odrębnym zarządzeniu Starosty.
Życiorys:
Paweł Kaleta
Wiek: 34 lata
Stan cywilny: Mąż i ojciec
Zawód: Przedsiębiorca, samorządowiec
Wykształcenie
Paweł Kaleta ukończył Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, zdobywając wykształcenie na kierunku historia.
Kariera Samorządowa
Paweł Kaleta rozpoczął swoją karierę w samorządzie bardzo wcześnie, stając się najmłodszym radnym powiatu w Polsce w wieku 20 lat. Jego działalność samorządowa obejmuje:
- Radny Powiatu Kaliskiego IV kadencji (2010-2014)
- Radny Powiatu Kaliskiego, Wiceprzewodniczący Komisji Rozwoju Powiatu i Promocji VI kadencji (2018-2024)
- Radny Powiatu Kaliskiego w VII kadencji Samorządu Powiatu Kaliskiego, Wicestarosta Kaliski
Działalność Społeczna i Zaangażowanie
Paweł Kaleta jest aktywnym działaczem społecznym i wolontariuszem. Jego zaangażowanie obejmuje:
- Wieloletnia działalność w samorządzie studenckim
- Wolontariat, szczególnie w zakresie pomocy osobom niepełnosprawnym
- Udział w pielgrzymkach na Jasną Górę
- Organizacja imprez sportowych i kulturalnych
Życie Prywatne
Prywatnie, Paweł Kaleta jest mężem i ojcem, który ceni sobie spędzanie czasu z rodziną. Jego pasje i zainteresowania obejmują:
- Podróże: Uwielbia podróże, zarówno te małe, jak i duże, zwłaszcza z rodziną.
- Sport: Od dziecka zakochany w sporcie, szczególnie w piłce nożnej i boksie.
- Literatura: Pasjonuje się literaturą, szczególnie historyczną, fantastyką, biografiami oraz reportażami.
- Kinematografia i muzyka: Ceni sobie dobrą kinematografię i muzykę.
- Rodzina: Najstarszy z siedmiorga rodzeństwa, uwielbia spędzać czas z rodziną i przyjaciółmi.
Paweł Kaleta jest przykładem dynamicznego i zaangażowanego samorządowca, który łączy pasję do historii i sportu z zaangażowaniem w sprawy społeczne i samorządowe. Jego działania na rzecz lokalnej społeczności są wyrazem głębokiego zaangażowania i troski o rozwój regionu.
Kalisz, ul. Plac Św. Józefa 5
pokój nr 226
Do kompetencji Skarbnika należy:
- zapewnienie realizacji polityki finansowej powiatu
- wykonywanie określonych przepisami prawa obowiązków w zakresie rachunkowości
- nadzorowanie prac związanych z opracowywaniem i realizacją budżetu powiatu i zapewnienie bieżącej kontroli jego wykonywania
- zapewnienie sporządzania prawidłowej sprawozdawczości budżetowej
- kontrasygnowanie czynności prawnych skutkujących powstawaniem zobowiązań finansowych powiatu oraz udzielanie upoważnień innym osobom do dokonywania kontrasygnaty
- sprawowanie nadzoru nad służbami finansowo - księgowymi Starostwa.
Kalisz, ul. Plac Św. Józefa 5
pokój nr 238
Do kompetencji Sekretarza należy:
- czuwanie nad opracowywaniem projektów aktów wewnętrznych regulujących strukturę i zasady działania Starostwa i jego komórek organizacyjnych
- nadzorowanie toku przygotowywania projektów uchwał Zarządu oraz prac związanych z organizacją posiedzeń Zarządu
- koordynowanie prac dotyczących przygotowywania i wnoszenia pod obrady Rady projektów uchwał i innych materiałów przedstawianych przez Zarząd
- wykonywanie funkcji zwierzchnika służbowego w stosunku do pracowników Starostwa w zakresie ustalonym przez Starostę
- zapewnienie warunków materialno - technicznych dla działalności Starostwa
- nadzorowanie procesu komputeryzacji, zakupów środków trwałych, remontów oraz gospodarki powierzchnią użytkową budynków wchodzących w skład siedziby Starostwa
- wykonywanie innych zadań powierzonych przez Starostę w zekresie określonym przez Zarząd.
Życiorys:
Ewa Woźniak
Stanowisko: Członkini Zarządu Powiatu Kaliskiego
Wykształcenie
Ewa Woźniak posiada wykształcenie wyższe ekonomiczne oraz ukończone studia podyplomowe w zakresie pedagogiki i bankowości (Europejski Certyfikat EFCB).
Certyfikaty i Szkolenia
Ewa Woźniak zdobyła szereg certyfikatów i uczestniczyła w licznych szkoleniach, co potwierdza jej szeroką wiedzę i kompetencje w różnych dziedzinach:
- Certyfikaty:
- Prawidłowa realizacja projektu i dochowanie jego trwałości
- Ocena projektów – kwalifikowalność wydatków
- Dostępność projektu dla osób niepełnosprawnych
- Pomoc publiczna
- Zarządzanie i realizacja projektów z udziałem środków EFS
- Sprawozdawczość, kontrola i realizacja wskaźników na każdym etapie realizacji projektu
- Zasady oceniania wniosków o dofinansowanie w ramach POWER
- Zasady realizacji projektów partnerskich w POWER
- Przeciwdziałanie korupcji w administracji publicznej
- Przeciwdziałanie korupcji w biznesie
- Certyfikat Agencji Oceny Technologii Medycznych i Taryfikacji w ramach projektu „Racjonalne decyzje w systemie ochrony zdrowia, ze szczególnym uwzględnieniem regionalnej polityki zdrowotnej”
- Szkolenia:
- Zamówienia publiczne do 30 000 euro
- Pisanie wniosków i prawidłowe zamykanie projektów współfinansowanych ze środków unijnych (końcowe rozliczanie projektu, kontrola, sprawozdawczość i monitoring)
Doświadczenie Zawodowe
Ewa Woźniak posiada bogate doświadczenie w przygotowaniu, realizacji i rozliczaniu projektów finansowanych ze środków unijnych oraz środków publicznych. Jej profesjonalizm i zaangażowanie w realizację projektów przyczyniły się do sukcesów wielu inicjatyw.
Publikacje
Ewa Woźniak jest autorką kilku publikacji książkowych i artykułów, a także współautorką zeszytów metodycznych dla studentów. Jej prace obejmują tytuły:
- „Polityka senioralna Aglomeracji Kalisko-Ostrowskiej na lata 2021-2027”
- „Ewaluacja Strategii rozwoju ponadlokalnego”
- „Plan adaptacji do zmian klimatu Aglomeracji Kalisko-Ostrowskiej”
Życie Prywatne
Prywatnie, Ewa Woźniak jest zaangażowaną członkinią swojej społeczności, łącząc swoje pasje z działalnością zawodową i samorządową. Jej wszechstronne wykształcenie, bogate doświadczenie i liczne certyfikaty czynią ją cennym Członkiem Zarządu Powiatu Kaliskiego, przyczyniającym się do dynamicznego rozwoju regionu.